söndag 20 november 2011

Ny liten kompis


Foto: pappersprassel & plåt




Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne....

Jag har haft förmånen att hälsa på min vän Marina (grattis på namnsdagen förresten) i Göteborg över ett dygn. Kul med lite miljöombyte och särskilt att komma till Götet som ligger nära mitt hjärta. Marina har en liten solstråle som heter Tindra och som har blivit min nya kompis. Jag har väldigt mycket av barnasinnet kvar i mig även då jag är 30 + , kanske är det därför som det är enkelt att koppla med småfolket? Det har varit hur mysigt som helst att umgås med tjejerna och jag passade på att fånga lite intryck från dagen.



Foto: pappersprassel & plåt

Foto: pappersprassel & plåt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥