måndag 21 november 2011

Färgpiller

I dag har det varit en grå novemberdag. Det har duggat lätt ute och även fast jag varit ute en stund blev jag inte direkt piggare av det. Jag har plockat fram lite botmedel på för en grå dag. En stor kopp te från den här färgglada burken, inte nog med att det har en härlig smak av lakrits  jag gillar  burken som även den lyser upp lite i dag. Kan hända att jag nallar lite från gårdagens äppelpaj också :)

Foto: pappersprassel & plåt


Ska göra denna dag mer färgrik än vad den kanske egentligen är. Hoppas färgpillren hjälper.  Önskar att  du kan komma ihåg denna dag som mindre grå  efter att ha besökt pappersprassel & plåt


Foto: pappersprassel & plåt


I morgon ska jag ta mig upp på vinden för att kolla till adventslådan, mer om det då.

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt te.

Kram/R

1 kommentar:

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥