fredag 6 januari 2012

Mot ljusare tider


pappersprassel & plåt


Sol ute och lite knastrande snö på sina ställen. Efter en promenad i det fina vädret så blev längtan ännu starkare efter vår, ljusare tider och lite mer sol. Även om det är ett tag kvar till just våren så har mörkret nu vänt och det i sig är fantastiskt. Jag älskar att ha ljus framme oavsett om det är mörkt eller bara lite dunkelt ute. Snygga ljushållare kan man ju ha framme året runt att pryda sitt hem med. De silvriga är från Affari och lyktan i bakgrunden är Lotus från Design House.  Har du någon favorit när det gäller ljushållare? Jag tar gärna emot tips, för inte kan man få för mycket av det goda, man behöver ju inte ha framme alla samtidigt ;)

Hoppas du också fått njuta av en härlig dag.
Kram/R

1 kommentar:

  1. Hej
    Den stora zinkbrickan köpte jag för ett par år sedan i en inredningsbutik här i närheten,och tyvärr så vet jag inte vad den kommer från för leverantör.
    Hoppas du hittar en endå.
    Stor kram!!
    Ninni

    SvaraRadera

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥