onsdag 25 januari 2012

Industrilampa hardcore



Foto:pappersprassel & plåt

Foto:pappersprassel & plåt

Foto:pappersprassel & plåt

Hittade lite inspiration från gårdagens stund under "månen", gick igenom lite foton och fick syn på denna lampa. Det är ju inne med industrilampor nu och jag är en av dem som tycker det är riktigt snyggt.

Den här industrilampan har jag gillat långt innan det blitvit mode att gilla dem. Finns flera anledningar, en utav dem är att de påminner mig om min barndom då pappa alltid hade projekt på gång med snickerier och annat kul. För att förbättra på ljuset var denna lampa ett givet inslag och på något sätt så känner jag mig lite nostalgiskt när jag tittar på den. Just nu pryder den ett annat projekt där pappa är involverad och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skulle vara intresserad av att ha ett projekt här hemma snart, även om det skulle vara ett mindre projekt skulle det vara en speciell känsla att ha denna gamla lampa i sitt hem.

Kram/R

2 kommentarer:

  1. Så fint med industrilampor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Jag hoppas kunna snubbla över någon goding framöver :)

      Radera

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥