tisdag 24 januari 2012

Månljus i hallen


Foto: pappersprassel & plåt

Foto: pappersprassel & plåt

Efter att diverse stjärnor är ute ur lägenheten så känns det lite tomt utan trevliga ljuskällor. Den här lampan är en gåva från svärmor och hennes man, den har prytt deras hem tidigare men nu har vi fått ta över den, vilket vi förstås är jätteglada över. Den finns i hallen på övervåningen och sprider lite lagom ljus på kvällen. Jag tycker den påminner lite om månen, rund och lite spännande form utifrån vilken vinkel man ser den ifrån. Just armatur är roligt att satsa lite extra på och som gör att man kan skapa personliga hem. Nu ska jag sätta mig en stund i hallen, plocka fram en trevlig tidning med lite inspiration och sätta mig och filosofera under månen. 

Trevlig eftermiddag/kväll!

/R

2 kommentarer:

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥