måndag 21 maj 2012

Uppskattad present




Foto:pappersprassel&plåt


Foto:pappersprassel&plåt


Foto:pappersprassel&plåt

Jag och min man har varit iväg några dagar på lite minisemester i Skåne. Där bor min svärmor och hennes man. Det är alltid lika roligt att komma dit och den här gången bjöds det på strålande väder och många härliga utflykter som jag kommer ta er med på under några dagar under  veckan som kommer. 

Förutom många härliga minnen och påfyllning av färg, form, mat och dofter av fantastiska trädgårdar så fick jag med ett litet kit hem av svärmor som jag blev överlycklig för. En grå cementkruka, stenugnsrostad musli samt en liten fransk dragon. Tack så mycket :)

Bilderna är tagna i Ystad. Det går inte att fånga Malos (svärmor) trädgård på ett rättvist sätt, det måste upplevas. Så jag tog några bilder av ett litet hörn som jag tycker är så mysigt. Här är bänken för där man kan sitta och fundera och blicka ut över de färgglada och vackra blommorna.

Det känns som sommaren är här, sakta men säkert.... jag är förväntansfull och välkomnar värme, grillning, socialt umgänge och bara ben med stor öppen famn.

Ha det så skönt ute i dag, kramar /R 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥