onsdag 16 maj 2012

Krispig bordsdekoration

Foto:pappersprassel&plåt


Foto:pappersprassel&plåt


Foto:pappersprassel&plåt

Igår hade vi vänner över på lite kvällsmat. Té och macka i all enkelhet. Jag hade dukat fram med lite olika pålägg som kunde vara gott att variera med. Ett utav påläggen fick agera bordsdekoration också. Sallad i kruka :) Det blev både ett kul inslag i dukningen men också roligt att bryta av sitt eget salladsblad till mackan. Jag började med att bryta av ett blad för att gästerna skulle se att det var helt ok att gå loss på bordsdekorationen. 

Sedan bjöd jag på något gott efteråt också som var uppskattat, men det kommer jag skriva om först i morgon :) 

Ha en riktigt fin dag, 
kram/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥