fredag 24 februari 2012

Estelle Silvia Ewa Mary

Foto:pappersprassel & plåt


Foto:pappersprassel & plåt


Foto:pappersprassel & plåt



Välkommen till världen Estelle Silvia Ewa Mary Bernadotte!

Fantastiskt fint namn på en liten sessa. Blir intressant att se hur många som namnger sina barn just Estelle det kommande året.

Royalist, javisst! Jag är en av de som följt kungahuset sedan jag var liten och att få uppleva en tronarvinges födsel känns stort och bör firas.

I går fick jag ett ryck och ställde mig och bakade flickebarnet till ära. Små prinsessbakelser som delades med nära vänner på en tjejkväll. För den som är nyfiken på vad som döljs under rosetter, rosor och grädde så bjöds det på smak av både mango, halllonsylt och vaniljcréme.

Ha en riktigt härlig dag!
Kram/R



1 kommentar:

  1. Mums vad goda dom var! Tack fina vännen för en mysig kväll!

    kram

    SvaraRadera

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥