måndag 27 februari 2012

Bjuder in våren

Foto:pappersprassel&plåt
Spröda, vackra och glädjefyllda tulpaner. Det är så härligt att placera ut i olika vaser runt omkring i hemmet. Köpte några fång på torget helgen som gick. Vanligtvis brukar jag hålla mig till vita tulpaner men den här gången kändes det roligt att plocka in lite färg också och vilken humörhöjare det blev. Även fast jag kan se lite puder av vit snö utanför så håller jag envist fast vid det vackra vårvädret som varit de senaste dagarna. Om det inte blir vår ute snart så tänker jag i alla fall ha det här inne med alla tulpaner :)

Foto:pappersprassel&plåt


Om någon undrar vad jag blir uppmuntrad av så har ni just fått ett gratistips här ;)
Kram/R

1 kommentar:

  1. Visst är det vackert med tulpaner, jag har också fyllt mitt hem :) Kram!

    SvaraRadera

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥