tisdag 13 december 2011

Lovely gifts




Foto: pappersprassel & plåt

Foto: pappersprassel & plåt



Foto: pappersprassel & plå
 
Foto: pappersprassel & plåt


Foto: pappersprassel & plåt



Blev ett år äldre i går och blev uppvaktad hela dagen på olika sätt. Har sedan jag varit liten uppskattat födelsedagar väldigt mycket och tycker det är roligt själv att hitta den "perfekta" presenten för de omkring mig. Fantasin att slå in på roliga och vackra sätt tilltalar mig. Blir alldeles glad av fina inslagningar att det jag knappt har råd att öppna paketet för innehållet.  Här visar jag lite av de grejer som numera pryder hemmet. 
För några vintrar sedan sparade jag och sköljde ur flaskorna från årets glögg, de har fått stå i fönstret och har varit öronmärkta för just Ranunkel, till min glädje fick jag ta emot några blommor i går och valet var enkelt vart de skulle få vara. 
Tavlan är från min vän, kika gärna in på hennes sida. Det blev en hel del svart och vitt under kvällen, nästan så det kändes som det var uppgjort. Jag är oerhört lycklig för fina vänner, både de jag hade förmånen att umgås med i går men även andra som skickade en hälsning till mig. Tack ALLA ni som gjorde min födelsedag rolig, speciell och härlig!


STOR KRAM!
/R



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥