onsdag 4 april 2012

Inväntar påsken


Foto: Pappersprassel & Plåt


Foto: Pappersprassel & Plåt



Foto: Pappersprassel & Plåt

Påskveckan, snart är det påskhelg och jag ser fram emot att träffa vänner och familjen. Här hemma har jag påskpyntat lite grann. Som vanligt inte så mycket färger. Hittade dessa fina Videunggrenar längst stranden på en promenad med min mor. Jag tycker att det är så vackert, de är så sköra och passar fint i glasvasen. 

Det har blivit lite tradition märker jag att göra ett litet stileben  i hörnet av vardagsrummet beroende på säsong. Hittade några påskägg från förra året som jag och min man fyllde med godis. Lite roligt att vi båda överraskade varandra med ägg från Granit. Mycket passande med två likadana då de blir snygga tillsammans som lite utsmyckning. 
Nu är det bara att fundera ut vad man ska fylla ägget med... jag är för det klassiska, smågodis i massor :)

Ha det så gott!

Kram/R

1 kommentar:

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥