måndag 9 april 2012

Fjäder i fönster


Foto:pappsersprassel & plåt


Foto:pappsersprassel & plåt


Foto:pappsersprassel & plåt


Nu är påsken snart slut och pyntet ska ned. Mina fjäderringar har i år fått hänga i fönstret. Förra året använde jag dessa som ljusmanschetter till blockljus. Kul när det går att variera. Hoppas din påsk har varit fin. Jag har några dagar på Västkusten bakom mig och har njutit i fulla drag av sällskapet med familj och vänner. För att jag ska få riktig påskkänsla så ska den firas just på västkusten med en avslutande "påskevaga" (påskeld) på kvällen.
 I dag, annandag påsk så har det varit lugnet själv här hemma. Laddar batterierna för en ny vecka.

Trevlig afton!
Kram/R


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥