tisdag 29 november 2011

Små överraskningar




Foto: pappersprassel & plåt



Foto: pappersprassel & plåt





Även fast det ät några dagar kvar till december så börjar det kännas som jul. Det är så härligt att besöka olika vänner och se pyntet som doftar förväntan. Här hemma är det i vanlig ordning mycket vitt och lite zink. Det var längesedan som jag hade en röd jul, trivs med det vita. Nu fattas bara snön. 

Jag tycker det är mysigt med små överraskningar som jag skrivit om tidigare. Den här gången är det min man som ska få en överraskning varje söndag innan julafton. En typ av adventskalender kan man väl säga fast med endast fyra paket och inte 24. 

Häromdagen var det ju dags att tända det första ljuset, jag har varit så upptagen att jag inte hunnit lägga ut någon bild på det. Som Ni kan se så är det ganska enkelt pynt. I bakgrunden skymtar en tavla från  Formelle Design som jag kommer presentera lite närmre en annan dag. 

Nu håller vi tummarna för en vit jul.

Kram/R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du varit inne och läst. Jag blir jätteglad för en liten hälsning ♥